dierenambulance

• Moderator

ik werk nou al een tijdje bij dierenambulance Haaglanden als vrijwilliger en elke werkdag is weer anders. vandaag was ik bezig met 2 katten te verzorgen Jax en Baja. Jax is een super lieve speelse kat die zo enorm van knuffelen houd dat hij tegen de tralies van zn hok aan rent zodra die merkt dat je er bent, Baja is ook super lief maar volgens mij slechtziend en doof, ondanks dat kan je haar gewoon aaien en schrikt ze er niet van. vandaag was de 2e keer dat ik Jax in de kamer had die ik mocht verzorgen dus hadden we al eerder de mogelijkheid om een band op te bouwen en ik merkte dat Jax dat niet vergeten is, het moeilijke aan het werk dat ik doe is dat de dieren ook geplaatst worden en soms natuurlijk ook komen te overlijden waardoor ik vaak niet de kans heb om afscheid te nemen. gelukkig was dat deze week niet het geval.
    als jullie dit interessant vinden laat het dan weten want dan zal ik elke vrijdag en zondag (dat zijn mijn werkdagen) een update plaatsen.

lieve groetjes,

capoeirista99

• ik wilde paar jaar geleden ook bij de dierenambulance maar toen ik meemaakte hoe een jong hondje ingeslapen moest worden ben ik erachter gekomen dat het niets voor mij was.

ik heb daar nachten wakker van gelegen omdat ik het zo zielig vond.

• @capoeirista99 goed werk wat je doet. Ik wil graag je updates lezen.

• Ik loop nu een half jaartje stage bij een woning stofering en ik ben der 4 dagen in de week het is best moeilijk werk en heel gericht maar je komt bij verschillende mensen en dat maakt het leuk en ik heb het daar naar me zin je komt soms bij klanten die heel vriendelijk zijn maar ook soms klanten die wat minder vriendelijker zijn maar je moet altijd klantvriendelijk blijven en wat ik het leukste aan het vak vind is dat je elke dag wat anders doet er is nooit een dag het zelfde als jullie vragen hebben hoor ik het gerust

• Moderator

@Lizee zegt in dierenambulance:

ik wilde paar jaar geleden ook bij de dierenambulance maar toen ik meemaakte hoe een jong hondje ingeslapen moest worden ben ik erachter gekomen dat het niets voor mij was.

ik heb daar nachten wakker van gelegen omdat ik het zo zielig vond.

ja snap ik, dat is iets waar je wel tegen moet kunnen voor het werk en ik kan dat gelukkig ookal vind ik het natuurlijk niet prettig

• Moderator

Kaaskop zegt in dierenambulance:

@capoeirista99 goed werk wat je doet. Ik wil graag je updates lezen.

komt helemaal goed, morgen ochtend mag ik weer en dan zal ik een update hier in de reacties plaatsen

• @capoeirista99

Wat is het moeilijkste aan je werk?

• Super moderator

Mooi en zeer dankbaar werk lijkt me dat.

Ik ben ook benieuwd naar volgende updates.

• Moderator

het moeilijkste aan mijn werk is denk ik toch wel dat ik een band op bouw met de dieren en dat ze van de ene op de andere dag weg kunnen zijn, zowel geplaatst bij een gezinnetje of overleiden

• Super moderator

@capoeirista99 dat lijkt mij ook zwaar. Ik kan me voorstellen dat afscheid nemen altijd zwaar valt. Mijn moeder was verpleegster in een kinderziekenhuis en ze is daarna administratie gaan doen in het ziekenhuis omdat ze het steeds moeilijker vond om kinderen te leren kennen, een band opbouwen en daarna weer afscheid te moeten nemen.

Aanmelden om te reageren