14 jaar en geen vriendje

• Hoi

Ik ben een meisje van 14 jaar en bijna al mijn vriendinnen hebben iemand en ik niet. Ik ben diegene die altijd alleen blijft. Ik woon in een gat waar niet veel gebeurd en waar ook niet zo heel veel leuke jonges/meisjes wonen en ik wil heel erg graag een vriend of misschien een vriendin. Maar ik weet niet goed hoe ik dit moet aanpakken! Weet iemand wat ik kan doen hoe ik dit moet aanpakken. Mijn vriendinnen zeggen dat een datingapp voor jongeren iets kan zijn maar ik weet hier niks van af of een website op internet waar je jongeren kunt ontmoeten of ermee kunt praten?

Hartelijk bedankt.

• Moderator

ik zou je er niet te veel mee bezig houden, je komt vanzelf iemand tegen, als je gaat zoeken vind je alleen maar mensen die niet juist voor je zijn en raak je gekwetst.
    mijn tip is dus heb geduld dan komt het goed

• Dat is helemaal geen ramp. Jouw tijd voor een vriendje (of vriendinnetje) komt nog wel. Je moet je daar geen zorgen over maken.

Er zijn verschillende websites waar je jongeren kan ontmoeten. Tegenwoordig gebeurd het veel via social media. Maar ook op een community (zoals deze) kun je contact met jongeren krijgen en een leuke relatie opbouwen.

• @Juri zegt in 14 jaar en geen vriendje:

Maar ook op een community (zoals deze) kun je contact met jongeren krijgen en een leuke relatie opbouwen.

Precies dit. Het is dat @drost niet meer vrijgezel is anders wist ik het wel <3

• Maar nu ff serieus… Als je 14 bent is het helemaal niet erg dat je geen vriendje hebt. Komt vanzelf nog wel.

Aanmelden om te reageren